Ważne informacje dla uczestników!

Oto, o czym przed biegiem powinniście pamiętać (w tym roku kilka zmian):
1. BIURO ZAWODÓW, zlokalizowane będzie w Hali Sportowej przy ul Pionierów Ziemi Świdnickiej 29 (wejście od parkingu), czynne będzie w piątek (8.11) w godz. 17.00 -20.30 oraz w sobotę (9.11) w godz.8.00-11.00. Zwracamy się z prośbą do mieszkańców Świdnicy i okolic o odbiór numerów i pakietów w piątek.
UWAGA !! W biurze zawodów weryfikacja z zastosowaniem kodu QR !
Otrzymacie Państwo wiadomości e-mailowe zawierające kod QR. Będzie on „przepustką” do odbioru numeru startowego wraz z pakietem oraz opcjonalnego odbioru produktów z pakietu rozszerzonego. Kod wydrukowany lub na ekranie telefonu okazujemy raz przy odbiorze numeru i pakietu startowego. Istnieje możliwość odbioru za inną osobę na podstawie pisemnego upoważnienia lub kodu QR.
Po raz drugi będzie wymagany opcjonalnie przy realizacji pakietu rozszerzonego.
Bardzo prosimy dla ułatwienia odbioru pakietu o zapoznanie się z rozmieszczeniem stanowisk
– numery dla półmaratonu
– numery dla Dzikiej Piątki
– Najwierniejsi, Muflon i inne nadane numery
– pakiet rozszerzony (dla obu dystansów)
– nowe zapisy
2. Podczas tegorocznej edycji STARUJEMY z Rynku, meta na bieżni stadionu OSiR
STREFY CZASOWE zostaną wyznaczone przez tabliczki umieszczone na barierkach. Prosimy o ustawienia się zgodnie z czasami oraz ewentualnie w okolicy wybranego przez siebie pacemakera (będą oznaczeni balonami)
START PÓŁMARATONU – 12.00
Harmonogram startu:
godz. 12:00 grupa I – osoby planujące czas do 1:30
godz. 12:03 osoby biegnące z wózkami
godz. 12:04 – pozostała część grupy
Do startu „ DZIKIEJ PIĄTKI” prosimy ustawiać się za grupą startującą w biegu głównym. Start godz. 12.20
3. Lotny depozyt czynny do 11.50 w oznakowanym samochodzie na rogu ul. Kotlarskiej i Rynku. Przyjmowane będą torby/reklamówki z wierzchnim okryciem. Muszą być opisane numerem startowym. Odbiór w depozycie głównym w budynku OSIR.
4. Dla przyjezdnych od strony Wrocławia zalecamy dojazd drogą nr 35 – zjazd w Pszennie w lewo przez Jagodnik lub autostradą A4. W dniu biegu dostępne będą parkingi : A,B C,D,E.
Z Parkingu B wyjazd będzie możliwy dopiero po godz. 14.30.
5. ZAWODY dla DZIECI.
Odbiór numerów startowych w Biurze Biegu Głównego w piątek w godz. 17.00 -20.30 oraz w sobotę w biurze biegów dziecięcych, które mieścić się będzie na stadionie sportowym w Świdnicy, za kafejką tenisową (tzw. mała wieża) w godz. 8.00-9.30.
6. Na trasie biegu przewidzieliśmy w tym roku 4 punkty nawadniania/odświeżania.
7. Wzdłuż trasy półmaratonu tradycyjnie rozlokowane będą strefy kibica. Zapraszamy do oddania głosów po biegu . Głosują tylko zawodnicy na podstawie numeru startowego!
8. Na trasie, tradycyjnie już będą Wam towarzyszyć pacemakerzy. Oznaczeni balonikami poprowadzą Was na zaplanowany czas !!
Wypatrujcie na starcie baloników z czasami: 1:30, 1:40, 1:50, 2:00 i 2:15.
9. DEKORACJA dla zawodników odbędzie się w miejscu biura zawodów – Hali Sportowej przy ul. Pionierów 29 – o godz. 15:45.
10. EXPO (w sobotę) oraz posiłek dla Zawodników po biegu, usytuowane będą na terenie OSiR, przy budynku lodowiska.
11. DEPOZYT umieszczony będzie na piętrze w budynku lodowiska.
12. SZATNIE damskie: po prawej stronie lodowiska (na piętrze).
SZATNIE męskie: budynek wolnostojący oraz szatnie przy boiskach piłkarskich oznaczone: szatnie męskie.
13. LOSOWANIE w loterii charytatywnej odbędzie się bezpośrednio po dekoracji zawodników. Urna na losy zostanie wystawiona bezpośrednio przed dekoracją.
14. Uczestnicy pozostający na trasie biegu po upływie limitu czasu, czynią to na własne ryzyko i odpowiedzialność, stosownie do przepisów ruchu drogowego i Kodeksu Cywilnego.
15. Z uwagi na start 9. RST Półmaratonu Świdnickiego z rynku informujemy, że biegi dla dzieci „Zanim Dorosnę Do Maratonu IgnerHome Kids Run” będą się odbywać systemem krokowym tzn. po zakończeniu jednego odbywa się start do kolejnego biegu. Spowodowane jest to potrzebą przyspieszenia zakończenia biegów dziecięcych tak aby rodzice zdążyli na swój start do rynku. Przypominamy, że startujemy o godzinie 9.30. Planowane zakończenie ok. godziny 10.50. Zwracamy się z prośbą o wcześniejsze przybycie wszystkich uczestników na stadion (wiata grillowa) gdzie na bieżąco będziemy informować o kolejnych startach.
I jeszcze prośba: Jeżeli ktoś wie, że z różnych przyczyn jego pociecha nie wystartuje w BIEGACH DLA DZIECI prosimy o informację o rezygnacji na adres email: lzs@lzs.info.pl lub SMS na nr 607 133 024 (Leszek Noworól) – mamy długą listę rezerwową oczekujących na start dzieciaków.