Oto, o czym przed biegiem powinniście pamiętać (w tym roku kilka zmian):
1. BIURO ZAWODÓW, zlokalizowane będzie w Hali Sportowej przy ul Pionierów Ziemi Świdnickiej 29 (wejście od parkingu), czynne będzie w piątek (3.11) w godz. 17.00 -20.30 oraz w sobotę (4.11) w godz.8.00-11.00. Zwracamy się z prośbą do mieszkańców Świdnicy i okolic o odbiór numerów i pakietów w piątek.
UWAGA !! W biurze zawodów weryfikacja z zastosowaniem kodu QR!
Otrzymacie Państwo wiadomości e-mailowe zawierające kod QR. Będzie on „przepustką” do odbioru numeru startowego wraz z pakietem oraz opcjonalnego odbioru produktów z pakietu rozszerzonego. Kod wydrukowany lub na ekranie telefonu okazujemy raz przy odbiorze numeru i pakietu startowego. Istnieje możliwość odbioru za inną osobę na podstawie pisemnego upoważnienia lub kodu QR.
Po raz drugi będzie wymagany opcjonalnie przy realizacji pakietu rozszerzonego.
W związku z inną lokalizacją biura zawodów, bardzo prosimy o przestrzeganie godzin otwarcia biura i nie pozostawiania odbioru pakietu na ostatnią chwilę
2. Podczas tegorocznej edycji STARUJECIE i FINISZUJECIE na bieżni stadionu !
STREFY CZASOWE zostaną wyznaczone przez tabliczki umieszczone na barierkach. Prosimy o ustawienia się zgodnie z czasami oraz ewentualnie w okolicy wybranego przez siebie pacemakera (będą oznaczeni balonami)
START PÓŁMARATONU – 12.00
Harmonogram startu:
godz. 12:00 grupa I – osoby planujące czas do 1:30
godz. 12:03 osoby biegnące z wózkami
godz. 12:04 – pozostała część grupy
Do startu „ DZIKIEJ PIĄTKI” prosimy ustawiać się za grupą startującą w biegu głównym.
Start godz. 12.20
3. Dla przyjezdnych od strony Wrocławia zalecamy dojazd drogą nr 35 – zjazd w Pszennie w lewo przez Jagodnik lub autostradą A4. W dniu biegu dostępne będą parkingi : A,B C,D,E.
Z Parkingu B wyjazd będzie możliwy dopiero po godz. 14.30.
4. ZAWODY dla DZIECI.
Odbiór numerów startowych w Biurze Biegu Głównego w piątek w godz. 17.00 -20.30 oraz w sobotę w biurze biegów dziecięcych, które mieścić się będzie na stadionie sportowym w Świdnicy, za kafejką tenisową (tzw. mała wieża) w godz. 8.00-9.30.
5. Na trasie biegu przewidzieliśmy w tym roku 4 punkty nawadniania/odświeżania.
6. Wzdłuż trasy półmaratonu tradycyjnie rozlokowane będą strefy kibica. Zapraszamy do oddania głosów po biegu. Głosują tylko zawodnicy półmaratonu oraz Dzikiej Piątki (tylko na szkoły) i tylko na podstawie numeru startowego w namiocie czerwony ŚGB za linią mety koło ścianki foto!
7. Na trasie, tradycyjnie już będą Wam towarzyszyć pacemakerzy. Oznaczeni balonikami poprowadzą Was na zaplanowany czas!!!
Wypatrujcie na starcie baloników.
8. DEKORACJA dla zawodników odbędzie się w miejscu biura zawodów – Hali Sportowej przy ul. Pionierów 29 – o godz. 15:45.
9. EXPO (w sobotę) oraz posiłek dla Zawodników po biegu, usytuowane będą na terenie OSiR, przy budynku lodowiska.
10. DEPOZYT umieszczony będzie na piętrze w budynku lodowiska.
11. SZATNIE damskie: budynek D (po prawej stronie lodowiska). SZATNIE męskie (budynek wolnostojący oznaczony: Szatnia męska)
12. LOSOWANIE w loterii charytatywnej odbędzie się bezpośrednio po dekoracji zawodników. Urna na losy zostanie wystawiona bezpośrednio przed dekoracją. Losy będą do nabycia w biurze zawodów, cena 5 zł – gotówka do puszki.